Bebeğimin popo arası uzun zamandır kızarıktı. Doğduğundan beri pamuk sıcak su İle temizliyorum. Hassas da davranıyorum ama birkaç gün önce bakımını ben yapamadım. Öyle olunca temizlerken pamuğu aşırı bastırma sonucu tahriş olmuş ve yaraya dönüşen bir pişik oluşmuş. O günden beri oksizinc, hametan, travazol kullandım bana mısın demedi. İnternette mumsy naturalin çok iyi geldiğini okudum. Aranızda kullanıp da memnun kalan oldu mu ne kadar sürede sonuç aldınız😢