Erzurum’da yaşayan var mı bu sabah yine sallandık 6 da kızımı emziriyordum takır takır sallandı eşyalar öyle korktum artık alıştık ama korkuyor insan sürekli deprem oluyor allah beterinden korusun deprem bölgesiymiş burası bileydim gelmezdim nerden geldim korkundan yatamam artık