MRKbra ben de fizyolojik serum sıkıyorum hapşırıyor sonra aspiratör ile çekiyorum ama aspiratörüm küçük o şekilde almıştım oyüzden rahatsız etmiyor bebeğimi, chicco nun klasik burun aspiratörünü kullanıyorum, ama tabi genizden bi tıkanıklık geldiği için çok bi fayda da etmiyor