Prensesminik42 19 aylık kızım 2yas kıyafet küçük geliyor 3yaş büyük oluyor nasıl kıyafet alcagımı şaşırdım 🙃
lanadelmiyav Prensesminik42 kıyafet sorunu her dönem öyle herhalde ya. Oğlum 9 aylık, 2 yaş kıyafetleri ancak oluyor
defnemilam Prensesminik42 boyumu uzun bize lcw kaliplari uyuyor hala 18 aylik kiyafet giyer 19 ayligiz 84 cm
Ikra-5561 Prensesminik42 yaş olarak değil boy alın etiketlerde yazıyor ya.ben öyle yapıyorum.bazen 3 aylıkları 2 de giydirdim
2bebo Prensesminik42 ben her zaman 1 yas büyük alıyorum kızım 2 buçuk yaşında 5 yaş pamuklu polar tam geldi
Mircet Prensesminik42 her markanın beden skalası farklı oluyor genelde konfeksiyon tarzı üretimlerde bedenler hep küçük tutulur 🤷♀️ boyuna göre alın
Melek_annesi_06 Prensesminik42 ben boyuna göre alıyorum canım kızım minnak sende boyuna ve kilosuna orantılı olan kıyafetlerden seçebilirsin ayı aynı olsa bile kalıpları çoğunlukla uyuşmuyor kıyafetlerin☺️