Irmakprensesinannesi ben suyun altına giriyorum bebeğim kucagimdayken direkt kafasından aşağı değil vücuduna su akıyor. Çoğunlukla benim üstümden ona dökülüyor su. Böylece anı ısınma soğuma durumu oluşacak olursa ilk bana değiyor bende ona göre hareket ediyorum. En son çıkmadan önce kafasını elimle ıslatıyorum sampuanliyorum sonra kafasından geriye yüzüne ve kulaklarına gelmeyecek şekilde saçlarını duruluyorum. Ama küvette çok daha rahat oluyor. Suyu çok az dolduruyorum içine giriyorum bebeğimi kucağıma alıyorum. Bacakları suyun içinde oluyor ben onu yıkarken ya da emzirirken su biraz daha doluyor. Elimle kontrollü bir şekilde vücudunu suya sokuyorum kafası dışarıda kalacak şekilde. Kesinlikle aşırı doldurmuyorum suyu. Bebeğim kucagimda dik bir şekilde durduğunda omuzlarını geçmemeli su. Ani bi hareketinde sıkıntı yaşamamak adına. Esim kesinlikle başımızda oluyor. Bebeği kucağıma veren, banyo bitince havluya sarip alan o. Banyo ıslak bir zemin oluşturuyor kuvetten bebekle kalkmak, duştan kucakta bebekle yürüyerek çıkmak tehlikeli olabilir. Mutlaka eşinizden destek almalısınız