Kızlar merhaba , benim bebeğim gündüz genelde en gec 2 saatte bir hatta bazen saat başı. Gece de çok nadir 3-4 saat uyuyor genelde 2 saatte bir emiyor. Kilo alımı da iyi. Ama bazıları her emzirmeden sonra sağ diyor. Oğlum zaten göğüslerimi boşaltıyor ama sizce yine de sağmalı mıyım ? Destek almak istedim. Fikirleriniz nedir ?