Bebeğim 15aylık bir erkek bebek. Sallanan beşik özellikle almamıştık alışmasın diye. İlk aylar kendi kendine uyurdu ama sıkıntılı dönemlerinde kucağa alıştı. Kucakta pışpışla evi gezerek uyuyor. Uyku eğitimi vermeyş denedim ama o sabır bende yokmuş ne yazık ki. Bebekleriniz nasıl uyuyor ve nasıl alıştırdınız merak ediyorum açıkcası. Şimdiden teşekkürler🙏