Oğlum 20 aylık. Dönem dönem hircinliklari inatlasmalari olsa da genel olarak uysal bir bebek. Gel gelelim yaşıtlarına karşı agresif. Kuzenleriyle iyi anlaşıyor oynuyor görünce mutlu oluyor ama başka bebekleri görünce hiç istemiyor hatta vuruyor. Bu durum normal mi ya? Aslında insanları seviyor misafir gelsin yada biz gidelim mutlu. Aynı ortama yabancı bebek gelsin (yasiti yada 1 yas buyuk vs.) Hemen istemiyorum diye yaklaşmıyor yada vurma eylemini gerçekleştiriyor. Normal ve geçici birsey mi bu? Ne yapacağım bilemiyorum.