Metehan123 1 tam yumurta yemiş,daha ne yesin kuzu.Yumurta hem tok tutar,yanında patates kıyma.protein deposu olmuş resmen.daha ne olsun.Çoğu,yarısını yediriyor yumurtanın.Şişirene kadar 3 öğün yiyeceğine, normal yemesi gerekeni yesin, 4 öğün yesin.
valla ben bir aralar şişirene kadar yediriyordum,başka şeyleri yemeye fırsat gemiyordu tokluktan.ama şimdi, kararında yediriyorum,çeşit çeşit yediriyorum.