Merhaba güzel anneler😊
kızım 4 aylık olcak üç gün sonra. Gaz olayımız biraz daha düzeldi fakat şöyle bir sıkıntımız var.
kızım gece uykusuna geçtikten sonra nerdeyse saatte bir emmeye uyanıyor 🤦♀️ Buna takılmıyorum fakat sabaha kadar kaka yapmıyor sancılı uyanıp kucağıma aldıktan sonra yapabiliyor. Uyurken yapamaması normal mi ? Aynı durumu yaşayan var mı