kubrakurtaksoy merhaba benim bebeğimds öyle hep bana yapışık yaşamak istiyor sanki, ateş oldu iki üç gün 37.6 larda hep sadece boyun ve başta vardı. Çok gülen bir bebekti hep mızmız huysuz herseyden sıkılan oynamayan bir bebek oldu. Ağzının ici alev gibi bir sıcaklık var. Ama normalde dişini masaj yapın kaşıyın vs derler bizimki asla elimizi değdirmiyor ağzına. Demir damlasını heyecanla seve isteye alır agzını kocaman açardı şimdi asla ağzına ne bise değdirtiyor ne izin veriyor. Sadece kendiisi bazen parmağıyla kaşırsa o kadar o yizden onu rahatlatacak sogum diş kaşıyıcı masak jel vs yaptırmıyo olmuyo. Diş belirtisi mi sizce bunlar huy değiştirdi resmen. Ama diş belirtisiyse neden dişlerine değdirmito acıyor mu acaba sizce ?