Arkadaşlar bebeğim 7 aylık, herkesten kıskanma,kimseye vermek istememe,en çok beni sevsin isteği,eşimin bencil olduğunu beni anlamadığını düşünme, yeteri kadar yardım edemediğini düşünme,sürekli bir kimseden takdir görmüyorum aksine beni önemsiz biri gibi görüyolar düşünceleri, kimseden öneri istememek,kabul etmemek,biri boş bi şey söyleyince eve gelip ağlıyorum sinir olup,eşimde herkes senin kadar dikkatli olmayabilir boş şeylere takma filan diyor ben çok takıyomuşum gibi davranıyor