Cgdmltr93
Kızım 19 aylık, aynı sizin bebeğiniz gibi herşeyi anlıyor, verdiğimiz yönergeleri harfiyen yerine getiriyor. Birşeyi bir kere söylememiz ve göstermemiz yeterli bir daha unutmuyor, çok iyi bir gözlemci, gördüğü şeyleri uygun bir durum olduğunda transfer ediyor. Oyun oynarken bir sorunla karşılaştığında mücadele edip o sorunu muhakkak çözüyor amaa konuşma için tıkk yok 🤦♀️ Onunla hep konuşuyorum, şarkılar söylüyorum, her ne kadar yerinde zor otursa da kitap okuyorum. Bakalım ne zaman konuşacak merakla bekliyorum 🤷♀️