Merhaba herkese,
15aylık erkek bir bebeğim var. Doğduğundan bu yana mümkün olduğunca konuşuyoruz, oyunlar oynayıp kitap okuyoruz ona. Algı ve kavraması yaşıtlarına göre normal düzeyde. Fakat el hareketlerini yapmıyor. Tel sarar, bay bay veya alkışı kesinlikle yaptıramıyoruz. Çok nadir canı isterse 1defa yapıyor ama o kadar. Yada beni emerken bana odaklandığında yapıyor sadece. 13aylıkken öpücük atıyordu biz her istediğimizde yapıyordu, buna benzer birkaç hareket daha yapıyordu. Fakat sonra bıçak gibi kesildi. Öpücük at annecim diyorum kesinlikle yapmıyor. İsmine tercihen tepki veriyor, dikkat dağınıklığı mı var odaklanma sorunu mu anlayamadık. Bilmediğinden değil, yapmak istemiyor gibi. Ayrıca aşırı hareketli, bir dakika oturmuyor. Bir oyuncakla 10dkdan fazla oynamıyor. Karşımız alıp konuşmak istediğimizde de yine max 5dk sonra dikkati dağılıyor. Hiperaktiviteden şüpheleniyorum. Buna benzer sorun yaşayan var mı? Çözümü olan?