smeyyed ben ümit hanıma yaptırdım, gittik sıraya girdik yatış filan yapılmadı, önce pipisinin etrafına iğne yapıldı uyuşması için iğne yapılırken ağladı biraz , kırk dakika filan bekledik sonra operasyona alındı , yirmi dakika sürdü sürmedi ben o panikle süreyi tam hatırlamıyorum açıkcası ama oğlum ağlamadı, ben eline biberon verdim karnı açtı çünkü sünnet olurken mamasını içti. Daha sonra hemen çıkış yaptık hastaneden, doktor bize iki krem önerdi fucidin ve anestol , ikisini buzdolabı poşetine sürüp karıştırıp pipisinin üstüne serdik biri uyuşturucu biri yara iyileştirici krem. Birde karton bardağı ortadan kesiyorsunuz , sonra pipisinin etrafına koyuyorsunuz doktor size gösterir zaten bize herşeyi anlattı, bezi de bolca bağlıyoruz gayet rahat etti dört güne iyileşti. Bir hafta sonra kontrole çağrıyor bakıyor tekrardan iyileştimi sorun var mı diye