geçen gün okulda oglum rahatsızlandığı için okul müdürümüz ve sınıf ögretmenimiz geçmiş olsuna gelmek istemişler yarın saat 1 gibi geleceklerini bildirdiler. hiç anlamadığım bi konu hamur işleri ne yapacağımı bilmiyorum ayıp olmasın o kadar zahmette bulunup gelecekler ne yapacağımı bilmiyorum öneri verirmisiniz tarif ile güzel arkadaşlarım🌼 İnternetde çok ama ben sizin denediklerinizi merak ediyorum