aylizinannesiii kızlar esim bana süpürge aldi zaten bozulmustu alcaktik supriz olsun dedi erkege ne alınır hediye olarak bilemedim ki bende hediye almak istiyorum
Rubab_Mommy aylizinannesiii Bende kendime kisa kollu kapşonlu yelek aldirdim bugun😁Onada sevdigi yemekleri yaparim yilbaşi gunun buda onun hediyesi olur😊🤣
aylizinannesiii Deletedmom_21 Valla eşim genelde eve gelirken sevdiğim cikolatalari filan alip geliyor minicikte olsa mutlu ediyor insani o yüzden küçücükte olsa mutlu etmek istiyorum onu🥰
aylizinannesiii luluuu Yeni yila giriyoruz diye degil zaten canim güzel minik bir hediyeyle mutlu etmek amac yeni,yilda bahanesi işte 😁
birkupalatte aylizinannesiii Yılbaşı için özel hediye almayız. Ama onun dışında zamansız ya da özel günlerde mutlaka hediyeleşiriz. O en son bana saç şekillendirici bir ürün aldı. Ben ona kot almıştım🤗
aylizinannesiii birkupalatte Bizde öyle ama ilk defa evde olacak genelde yüzünü bile göremediğim icin farklı olsun dedim heyecandan yani 😊
mummy aylizinannesiii direkt söylüyorum ne alacağını bilemiyor sen seç diyor o zaman da anlamı olmuyor😔
Mommysharkdoodoodoodoo aylizinannesiii Biz birbirimize hediye almıyoruz genelde oğlumuza alırız. Kendi isteklerimizi ihtiyaç doğrultusunda söyler o an alırız özel gün beklemeyiz. Eskiden severdik hediyeleşmeyi ama evlilikte 5 yılı doldurduk 6. Yılımıza girdik bazı önceliklerimiz değişti sadece pasta keseriz özel günlerde.
aylizinannesiii Mommysharkdoodoodoodoo Valla bana en güzel hediye evde olmasi oluyor genelde yüzünü goremiyoruz üç dort gunde bir geliyor ama yinede evde olacağı için hediye almak istedim bizdede öncelik kizim ama kendimizede biseyler almak mutlu hissettiriyor 😊😊
birkupalatte aylizinannesiii tabi olabilir☺️ Mesela müzik aletlerine ilgisi varsa kalimba alabilirsiniz. Benim eşim çok sevmişti. Ya da yoksa tıraş makinesi? Ya da doğal taş bir yüzük ☺️