Diva Çaycı alasım var çok çeşit çok marka var.Çok pahalı olmayan orta düzey birşeyler bakıyorum önerilerinizi bekliyorum 😊
papatyaannee Diva ben korkmaz kullanıyorum çay ve kahve makinesi bir arada 2018 de almıştım maşallahı var hala ilk günkü gibi 😊