Adoskom Hanımlar 7 ay 10 günlüğüz ve öne devrilmekten ayak yemeğe odaklanmaktan oturmaya bir türlü odaklanamıyor miniğim. Sizde durumlar nasıl?
ElmarNarmin Adoskom 7,5 aylıkken tam desteksiz oturdu. Hiç ayaklarını yemeye çalışmadı, her bebek yapar zannederdim. Ama öyle olmadı
DiDoCe Adoskom Bizde 5 bucuk aylığız arada alışsın diye oturuyorum destekli ama benimkide çok mu erken bilemedim
Zlm Adoskom desteksiz diyosaniz 6 aylıkken oturuyodu heycanlaninca geriye düşerdi gerçi 😄 deli gibi cirptigi için ayaklarını kontrolünü kaybediyodu çok vurdu kafasını garibim
ElmarNarmin Adoskom Bu yorumunuzu görmeden size cevap yazdım. Bunu yazdığınızı görsem yazmazdım. 1saat bile olmamış postu açalı. Ne bekliyorsunuz, anlamıyorum
Adoskom cicekannesiii maşallah, neler yaptınız peki egzersiz yaptırdınız mı , bebeyatmaz falan kullandınız mı?
cicekannesiii Adoskom bebeyatmaz kullanmadik canim sanirim biraz hevesli bir bebek oldugu icin kolay oldu ben 4.ayda destekli oturtmaya baslamistim
Adoskom ElmarNarmin bizimki ayaklarına odaklanmaktan bir vazgeçerse oturacak gibi sanki ama iki kat oluyor sürekli🤣🙈
Adoskom ElmarNarmin buranın amacının daha çok anne bebek ilişkisi olduğunu düşünüyorum. Ve bende bir anne olarak bebeğim hala oturamadığı için tedirginim. Benim gibi bir durumda olan var mı önerisi olan var mı diye amacına uygun olarak kullanmaya çalışıyorum. Beklentim bu.
Egeberk DiDoCe ben 4 aylık bebegimi destekli oturtuyorum😂 napayım bebeğim yatmayı sevmiyo ya oturcak yada ayakta durcak
Adoskom DiDoCe bence erken değil bizim doktorumuz 4.5-5 ay civarı başlayın demişti oturtmaya, iyi yapıyorsunuz bence erken öğrenir inşallah benim gibi kafayı yemezsiniz niye oturmuyor diye
Zlm DiDoCe ben 4 aylıkken başlamıştım az az oturtmaya erken değil merak etmeyin bebeğiniz hazırsa oturtabilirsiniz
ElmarNarmin Adoskom Evet, ama kimse Hipokrat yemini ederek katılmadı uygulamaya. Yardım etme gibi bi zorunluluğu yok.
Egeberk Adoskom ahahhaha kız benimde kocam yatmayı seviyo sadece sigara , yemek ve tuvalet ihtiyacını için kalkıyor 😂😂 umarım çocuğum benim gibi enerjik olur
Adoskom Zlm bende oturamıyor dedikçe babası benle iddialaşıp bak oturuyor diye göstermek için oturttu çocuğumu desteksiz ve arkaya bir attı kendini kafa gitti 🥲
Adoskom ElmarNarmin hanımefendi sessizce uzaklaşır mısınız lütfen, çocuğumdan ve işimden arta kalan süreç sizinle uğraşamayacağım kadar çok değerli, size iyi günler.
Adoskom Egeberk az önce tam olarak bizim evin baba profilini anlattınız 🤣 bence size çekmiş şimdiden oturmaya niyetlendiğe göre 🙆♀️ İnşallah zamanı gelince desteksiz güzelce oturur 🌺