Prettywoman91 Kızlar merhaba bebeğimde bagırsak tepkili alerji var. Süt ürünleri inek eti kuruyemiş bu diyetlerden çözüm alamadığım için ve kakada kan geldi sonradan ve buğdayıda ekledik. Ama doktorum bebeğime rota aşısı yaptı ve bunun yapılmaması gerektiğini söylemedi. Üstelik kendisi alerji üzerinde çok duran bir doktor neyse. Şuan kan daha artmış durumda. Benzer durumu yaşayan var mı ? Bu kan daha ne kadar devam eder ben diyete devam ediyorum. Bilenler yazsın lütfen çok endişeliyim.
Mora Prettywoman91 normalde alerjili çocuklara rota önermiyorlar aşı olarak bu kan olayını daha da arttırdığı için neden yaptı acaba doktor geçmiş olsun
Melek20211 Prettywoman91 benimde süt ürünleri domates yumurta alerjisi var ve rota virüsü geçirdik hastanede yattık biz bu kan yüzünden yatış verdi doktor 3 gün kaldık lütfen acile götür ama devletin çocuk hastanesine özel beni oyaladı
Prettywoman91 Mora yani doktora yazdım bu durumu bana diyette kaçak var mı diyor. Yok rotadan olabilir mi diyorum olabilir ama yapmayınca sonuçları daha kötü dedi geçti çıldırıcam artık gerçekten. Zaten diyet yeterince yoruyor bide böyle eksik bilgi umursamamazlık daha da sinirlendiriyor
Prettywoman91 Melek20211 evet foto gönderdim doktora cok az kan var. Ama virüs geçirmiyor şuan aşı sonrası oldu bu. Sizin aşıdan sonra mı yatışı oldu ?
Melek20211 Prettywoman91 aşı olmadık biz tam 4 ayda başladı kan iyi değil diye biliyorum istersen doktor siteleri var bi araştır
Prettywoman91 Melek20211 kan çok fazla değil nokta kadar. Zaten alerjiden dolayı da nokta kadar vardı. Doktora gönderdim endişelenmem gerekecek birşey söylemedi. Alerji diyetisyeni ile diyet yapıyorum ona da gönderdim oda bu kadardan bişi olmaz dedi. Siz aşıyı alerjiden dolayı mı yaptırmadınız peki? Doktorunuz mu dedi size yapmayalım diye neye göre olmadınız? Bide rota virüse yakalanınca ne kadar kan oldu kakasında. Alerjik cocuklara yapmıyorlarmış bu aşıyı ama bizim doktor yaptı. Siz yaptırmadığınıza pişman oldunuz mu açıkcası fayda zarar olayını merak ediyorum bebeğiniz yakanmış ya bu virüse ?
Prettywoman91 Melek20211 amin canım benim valla diyetinden de bıktım artık gerçekten neye alerjisi var onu da bulamıyoruz kafayı yicem buğdaya kadae tüketmiyorum o kadar kısıtlı ki listem 😢
Melek20211 Prettywoman91 bana kimse bu aşıdan bahsetmedi ilkdefa böyle bişey basıma geldi 4 çocuğumda olmadı hiç 5. De rota olduk benimde az bi kan vardı özel olur dedi alerjik diye hep beni yolladı 1 hafta sonra ateş kusma devlete gittim Zeynep kamile serin taktılar gözlemde durdu iyi oldu kızım çok şükür rabbim kimseye yaşatmasın
Prettywoman91 Melek20211 yaa çocuk doktoru nasıl uyarmaz böyle bir aşı olduğuna dair. Devlet hastanesine mi gidiyorsunuz takip için. Bu aşıyı devlet karşılamıyor özel siz parasını verip yaptırıyorsunuz. Fakat bilgilendirmemeleri çok yanlış. Çok geçmiş olsun sizede. Peki alerjisi ne durumda diyetinizle beraber düzeldi mi ? Huzursuzluğu kakada kan falan
Melek20211 Prettywoman91 kusura bakmayın yeni girdim, ben özele gittiğim için bu haldeyiz hiç mi söylemezler olunca bi araştırdım korktum bişey olacak diye Allah razı olsun devletteki doktorlardan ben 4 ay aşısını vurduramadım enfeksiyon yüzünden şuan kızım 4.5 aylık
Altaycenk Sut alejimiz var bizimde Doktorumuz onermedi rotavirusu yaptırmadik , alerjik bebekleri tetikler dedi , belkide bebeginizin alerjisini tetiklemiç olabilir mi ? Hastaneye goturmenizi oneririm ,
Prettywoman91 Altaycenk doktorumla konuştum fotoda attım ama getir bakalım vs demedi. Ayrıca alerjik olduğunu kendi tespit etti neden biz aşı olduk bilmiyorum. Aşıdan olabilir mi diye sordum kendisine evet olabilir ama aşı yapılmadığında daha tatsız sonuçlar olabiliyor dedi geçti.