AyseninAnnesiiii canim geçmiş olsun , bazen o sonuc doğru olmayabiliyor. Başka bir hastaneye daha gitmeni öneririm. Bir de öyle bile olsa benim kızımda da vardı düzeldi 3 ayında. Çift bez falan da takmadım, sezaryen ve kız doğumlarda genelde böyle sonuçlar alınıyor ama sonra düzeliyor. Çift bez tak sen yine önlem amaçlı, ama üzülme bir sonraki ay düzelmiş olacak inşallah.