Kızlaar elimde cennet hurması vardı baya olgunlaşmış. Yiyemedik çürümeye başlamıştı bende onları rondodan geçirdim kabuklarını soyup. Tatlı yapcaktım ama yorumları çok kötüydü olmamış tadı falan diye. Ne yapabilirim ya acil bişey dermisiniz. Ziyan olmasın çok üzülürüm 😬