Tecrübesiz anneydim. Maalesef nasıl yaptığımızı bilmiyorum ama bebeğime biberonla süt verirken kendisini aynı zamanda zıplatarak süt içirdiğimde susuyor başka türlü asla asla süt içmiyor basıyor feryadı. Bu şekilde de uykuya dalıyor 4 ay 21 günlük. Çok yoruluyorum önerisi olan var mı