Bende 5 aylıkken çalışmaya başlamıştım. Anannesi bakıyordu akşam geldiğimde çırpınıp seviniyordu unutmuyor tabi ama uzun süre görmediği için annanesine daha çok alışmıştı aklı erdikçe. Sonra baktım olmuyor çocuk görmüyor beni akşam eve geliyorum yemek temizlik yetemiyorum akşamda ilgilenemiyorum işi bıraktım o yüzden