Gnert_ayfn22 Bebeğim 75 gündür yoğun bakımda akciğerleri kapanıyor açılıyor sürekli ve enfeksiyon var. Önerebileceğiniz doktor var mı. Çok yoruldum böyle beklemekten birşeyler yapmak istiyorum…
EsrasH Gnert_ayfn22 benim kiziminda yogun bakımda başınaa iki kere falan geldi en sonunda kurtuldu kendi nefes almaya başladı. Doktor çok entubede kaldıkları için yoruluyor demisti
EsrasH Gnert_ayfn22 1 hafta içinde tamamen ayrıldı. Ama benim kizim prematüre doğmadı haftasını doldurmustu mekanyun aspirasyonu yüzünden entubede çok durdu
Barlas1 Gnert_ayfn22 İstanbul’daysan GOP Avrasya Ahmet hakan gedik var .biraz pahalı muayene ücretleri ama gerçekten değiyor . Yorumları da oku . O doktordan Allah razı olsun inan insanın içine su serpiyor . Hem senin psikolijini iyi yapar hem çocuğuna faydası olur .inanailmaz bir ekip var . Hemşireler de çok çok iyi ve güler yüzlü . Lütfen dene derim
EsrasH Gnert_ayfn22 benimde 41+3 de doğdu kakasini yediği için akcigerler sikinti yapti birbkac kez dediğiniz gibi cigerleri kapandı tekrar entube edildi ama bir hafta içinde tamamen acildi