Zezgit Merhabalar. Bebeğim 20 günlük emzirirken artık ağlıyorum kendimi kasmaktan mahvoldum. Gögüs ucum çatladı çatlamakla kalmayıp resmen koptu öyle kötü ağrıyo ki üstelik bugün diğer gögsümde de artma oolmuş zaten bi tarafı emzirirken çok zorlanıyordum şimdi öbür tarafta başlamış. Lansinoh coresatin zeytinyağı poşet çay ne kullandıysam fayda etmedi gögüs pedi kullanıyorum ama eğilirken gögsüm hafif bi sürtme olsun canım gidiyo. Bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız 😭 20 gündür mahvoldum
Ahsen2019 Zezgit avent göğüs Kalkan tek başına yetti 3 ay çektim bu Kalkan’ı kullanmaya başlar başlamaz iyileşme gösterdi.
Muhammed_sefa05 Zezgit Canm normal sıvı yağ sur sonra emzir öyle acimaz sonrada iylesir zaten bende öyle yaptım çok sukur iki günde geçti her emzirdiginde yağı sur öyle emzir inşllah kiss zamanda iylesir
NekwaSultan Zezgit shiffa home marka ayni sefa yagi benim hayatimi kurtardi dis donemindeyiz hala arada kullaniyom aninda etki ediyor aventin kalkanıyla kullandim. Yoksa yagi sur her emzirmeden sonra strec kapat bana dua ediceksin💮
Ezo5742 Zezgit canı m benimde olmuştu bende bunların hepsini kullandım ama fayda vermedi malesef antibiyotiksiz gecmiyo dönüşümlü emzirirdim ama 2 günde geçti çektiğine değmez eczacina sor antibiyotikli krem kullan hemen geciyo
Kybele Bebeğim 11 günlük, aynı sorunu ben de yaşıyorum. Göğüs uçlarım kopmaya geldi resmen, emzirmekten kaçar oldum. Üstelik sarılığımız da var, bol emzirmem gerekiyor 😔
Zezgit Ezo5742 bende bugün artık antibiyotikli krem aldım bi gögsüme sürdüm şimdi . Dönüşümlü nasıl yaptın canım. Bide kremden sonra koruyuc falan kullandın mı yoksa gögüs pediyle kapattın mı
Ezo5742 Zezgit dönüşümlü yaptım 3 saatte bir felan yıkadım yıkayınca zeytin yağı veya bitkisel krem kullandım pedle kapadım ama antibiyotiği sürünce 15 dakka felan hava alsın demişti eczacı sende öyle yap canim