Kafayı yemek üzereyim kızım 3 gün sonra tam 1 aylık olacak ama hala sütümle doymuyor 1 saat emziriyorum bir öğünde iki göğsümüde veriyorum ağlıyor sızlanıyor üstüne mama verince sakinleyip uyuyor sütümle neden doymuyor hala anlamıyorum 2 saatte bir 60cc mama veriyorum sürekli mama vermeden doymuyor sadece sütümü içsin istiyorum ama doymuyor mama fazla kilo aldırıp obez yapabilir dedi aile hekimindeki ebe korktum biraz ama kiloda almamış gibi görünüyor 1 aylık olup benim gibi 2 saatte bir mama veren var mı?