Merhabalar 👋🙋🏽♀️ Bugün 50 günlük olduk şükür 🥲 ama ben nerde nasıl yatıracağı nasıl rahat ettireceğimi bi türlü anlayamadım 🤷🏽♀️ Doktorlar sırt üstü yatırın diyolar annemler yan yatır diyolar .. küçük beşiği vardı taşınabilir olanlardan onun içinde yatıyodu artık sığmıyor sepet beşiğine geçirdim içine reflü yatağı koydum bazen yan bazen düz yatırıyorum arada bir horlar gibi ses çıkartıyor 😑 siz nasıl yatırıyosunuz ?