Annebebek58 Hangi markayi alsam iyi olur hepsinin tadi iyi mii Bi bakiyorum sekerlisi var sekersizi var hangisini almam gerekiyor
Emine1002 Annebebek58 Starbucksta satılan varmış canım bizim doktorumuz onu önermisti Tadı daha iyi diye
Emine1002 Annebebek58 hayır içmedi şuan 1 yaşından sonra kullanılan alerji mamasını içiyor ilk verdikleri mamalar çok kötüydü 🤦
Emine1002 Annebebek58 canım kusura bakma görmedim yorumunu oğlum hem anne sütü hem mama olarak ilerleyecekti mamayı kabul etmediği için anne sütü ve yasaklı olmayan besinlerle ilerledik