Hiç utanmana gerek yok
Bi arkadaşım vardı yüzü küçücük burnu da baya büyük ve kemerliydi herkes dalga geçerdi oda çok üzülürdü çok utanırdı burnundan , birkaç yıl sonra kız estetik yaptırdı resmen bambaşka biri oldu o kadar güzel olmuş ki anlatamam eski halinden eser yok