Kizlar bebegim kuvezde oldugu icin 4 gündür sut sagma makinesi kullaniyorum
Ilk emzirme deneyimim oldugu icin makine sagarken asiri aciyor ve göğüs ucu etrafım cok kabarip kizardi bu normal mi? Makine kullanirken dikkat etmem gereken yada oncesi sonrasi aci yapmaması icin yada rahatlamam yapmam gereken bir oneriniz varmi? Kanama olunca bile sağın bebege vermeyin ama sagin ki dolmasin aci yapmasın deniyor doğrumu?