Gzd-sari öyledir mutlaka. Çok çaba sarfetmişsininiz. Aslında bahsettiğim bebekte olabilen bir durum emzirme danışmanından öğrendim ben de. Sürekli göğüs ucu yarası,mastit, çok uzun süreli emme ve emdiği halde düşük kilo sorunu olan bebeklerde muhtemel dil-dudak bağından şüpheleniliyor yani belki sütünüz vardı ama bebek verimli ememediği için artmadı🤔. Çabanızı takdir ediyorum tekrar. Kısmetten öte yol yok😐