etipuf Elzsln 2 tane doktora gidiyorum birisi erken yaptırıyorum dedi diğer doktorumuz 1 yşından sonra yapıcaz dedi
Elzsln etipuf benimkide 3 5 13. Ay dedi ne kadar erken o kadar iyidir dedi kafam karıştı herkes Farklı söylüyor
Deletedmom0099 Elzsln 2. dozu hafif ateş. 3. dozu daha zorlayıcıydı aşırı ağrıdı bacağı, sabaha kadar ağladı 38 civarı da ateşi oldu 😢
Ayssss1 Elzsln 5 buçuk aylık normalde doktorum bu ay önermişti ama gününü kaçırdım 6. Ayda da devlet aşılsrı varmış doktorum da 7. Ayda başlayalım dedi