adrmz54 Merhaba hanımlar 50 günlük bebeğim var ama gazdan duramiyor..Biogaia ve nurse harveys kullanmama rağmen rahat serbest bı şekilde yatmıyor sürekli ayaklarını karnına çekiyor ikiniyor ağlıyor..etraftan bebeğe ’bi iki damla ılık kimyonlu su veya rezene çayı çay kaşığıyla bı iki damla ver diyenler oldu..veren var mı yada verilmeli mi
benkullanici07 adrmz54 beb hic vermemistim kendim rezene ve kimyonlu cay ictim sütümden gecmisti ama sanirim gazimizda pek olmamisti bilemedim ama metsil gaz damlasi kullandim ben..
Minikuzucuk adrmz54 bebeğim 4 aylık şuan bizde 3. Aydan sonra gaz başladı ve aynı şekilde biogaia kullandık ve takviye harvey nurse kullandık. Bana da çok kullan diyen oldu ama tercih meselesi kullanmadım 🤷♀️Yaklaşık 1 hafta önce 1 çay kaşığı olarak 2-3 gün verdim bağırsaklarının biraz daha gelişmiş olduğunu düşünerek ama bi faydasını göremedim maalesef 🤷♀️
asyaninannesiiiiiii adrmz54 2 aydr sürekli olmasa veriyorum kimyon ve rezene ama kimyon çok daha fazla rahatlatıyor bebişkeri sizde için mutlaka çok faydası oluyor 3 çay kaşığı ver qünde 3 defa demişti Dr ama ben Bi defa versin hiç Bi yan etkisi yok dedi bizdede olmadı
Deletedmom6262 adrmz54 Evet hem kendim hem bebeğe 2 kaşık verdim birde bebeğin karnına sıcak havlu koyuyordum yüz üstü yatırıp sırtına masaj yapıyorum rahatlıyor
Silifkecilegimmisin Bize doktorumuz önerdi kendin Rezene ve kimyon tohumu iç, azcık bebekte içsin dedi. Bence faydalı oldu, ılık olacak suyu.
1bebek1annee adrmz54 muskatı bıçakla biraz küçültün ve anne sütüyle inceltip verin isterseniz. Benim oğlumda çok işe yaramıştı gaz sancısı falan kalmıyordu.