Arkaşdalar oğlum 14 aylık 10 buçuk kilo şu an. Her beslenme sonrası mutlaka kaka yapar, yapmadığı çok nadirdir. Kilo alımı durmuştu bi ara, şimdi alıyor fakat azar azar. Doktor emdiği için böyle dedi ama çok fazla değil mi bu ya?Sizde de böyle mi ? Bana pek normal gelmiyor çünkü. Başka doktora gitmeyi düşünüyorum.