Kuzumms canım çok pişikse eğer böyle ciğer gibi kızarık ve noktalar varsa bu şekil sudo hametan onlar geçirmez benim bebeğimde 1 aylıkken olmıştu her işediğinde cıyak cıyak ağlıyordu az kalsın mantara dönüşecekmiş birde ben her altını açtıktan sonra pişik önleyici sürmüşken, biz kortizon antibiyotik kullandık , balaban ve hipokort anca onlar geçirdi birkaç günde topladı