Gazda biberonların hic bi faydası yok bence, denemiş olarak söylüyorum sadece para tuzağı. Ben beline kiraz cekirdeğinle kemer de almıştım onuda bağılıyordum ısıtıp, biraz faydası var gibiydi bi deneyin isterseniz ve gaz icin bize biogia damla bire bir geldi. Bi hafta düzenli kullandım ve gaz nedi unutuk çok şükür. Ama her bebek farklı tabi.