Kızlar 47 günlük bebeğim var. Gaz problemiyle birlikte ıkınmalarla kızarmaları başlamıştı. Ikınmadan dolayıdır dediler sonra kırmızı noktacıklar çıktı yüzünde onuda normal oluyor öyle dediler. Doktora gittik ikiside diyete girmem gerekecek kadar ciddi bir alerji olmadığını söyledi.yüzdeki sivilcemsi kızarıklar dışında mukuslu kanlı kaka vs yok çok şükür. Ikınıp kızarıp zorlanınca daha çok artıyor yüzündekiler ıkınmayınca çok fazla yok alerji olsa ıkınmadığında da yüzünde olur demi ? Lütfen yardım edin deneyimli annelee. diyete girmek zorunda kalmam inş bir dahaki kontrolde arttıysa doktor diyete başlarız dedi ☹️