Toprak-hira59 Ben oldum emzirirken biontech kendimde yan etkisi baş ağrısı oldu brbegimde hiç bir etki olmadı.Asi olduktan 1 hafta sonrası öğrendim ki korona olmuşum.Yine de bebeğimi emzirdim hiç ilaç kullanmadım bol sarımsak yedim çiğ çiğ ve geçti.Bebegim de bol hol antikor aldı maske kullanarak hep emzirdim .Eşiniz için geçmiş olsun bol proteinli sarımsaklı yemek ve portakal limon bu süreçte en iyi dostu olacaktır.Ilık duş da alması güzel olur .Baş ağrısı olursa Corona baş ağrısını parasetamol içeren ağrı kesiciler sadece hafifletip kesiyor bilginiz olsun .Tekrar geçmiş olsun