Kerime_utanc Kızlar bebegim hem mama hem emdigi için kabiz oldu fitil le az yapio onada alıştırmak istemiyorum zaten yardimci olun lütfen bilgisi olanlar hemeb hemen her anne yasamistir ilk bebeğim
Ugggg Kerime_utanc eğer kabızlığı rutinse yani sürekli kabız oluyosa oldugundada kendiliğinden yapmiyorsa en güzeli bağırsak düzenleyici kullanmak benimki öyle kurtuldu haftada bir kere oda fitille yapiyodu fitilde sürekli kullanımda zararlı poposunda çatlak oldu Allah'tan çok değildi hemen geçti doktora danisirsan alerji vs. Yoksa kullanirsin
Cnsutrkmn Kerime_utanc kabız dediğin ne kadardır yapmıyor. Benim 5 gün oldu kabız olarak nitelendirmiyorum yeni yeni alışıyor bağırsakları bi düzen oluşturmaya çalışıyor yaptığında katı mı yapıyor.