Nazlinazli37 evet kuzum ilk iğne yaparken ağladı ben başındaydim susturdum sonrasinda uyusurken ben bebegimi uyuttum yere bıraktım basinada nebe suresi açıp koydum uyanip elini kolunu atmasin diye başında oturduk iki kişi doktorda bi perde tutturdu uyanirsa assagiyi görmesin diye hiç uyanmadi hiçbirsey hissetmedi sünnet kolayca bitti sunnettten 4-5 saat sonra ağlaamay başladı 5 dakika çok ağladı sustu 1 saat sonra bidaha bi Çokok ağladı sustu yani o akşam ara ara ağrısı oldu ama sabaha hiçbirsey kalmadi hiç aglamadi uyudu yedi hiçbir sorunla karsilasmadik çok şükür