Masallllimmm Merhaba güzel annelerimm. 13 günlük taze anneyimm. 4 5 gündür kendimde gaz problemim var, 2 gündür de büyük abdestimi yapamıyorum 😏 bebeğimi emziriyorum. Bebekte sıkıntı yok. Bana verebileceğiniz öneriler var mıdır
Deletedmom_72 Masallllimmm Kuru kayısıyı kaynat suyunu ılıkken iç hem sütüne iyi gelir hemde rahat dışarı çıkarsın
Deletedmom65802 Masallllimmm papatya çayı için muhakkak çok faydasını göreceksiniz Allah ın izniyle ☺️
Zynpozn özellikle tek rezene çayı bu humana değil direk sallama rezene veyada aktardan aldığın. Hem sütüne faydalı hem bebekteki hem sendeki gaza.. faydalı olur inşallah.
Yavrukelebekk Masallllimmm iki buçuk üç litre su içmelisiniz günlük. Bi de aç karnına içersen daha çok işe yarıyor