MinikAsyam DogaLina sizden sonra bende bulup sordum kendisine iki paket varmış. Biri 450 diğeri 600 dedi. Bana biraz yüksek geldi maalesef 😔
Yusufalim MinikAsyam ben doğumdan sonra kendi kendine verdim gtti tüm hepsi değil ama şuanda iyi yani istediğim kilodayım, bu dediğim benim akrabam o yüzden önerdim ve dediğiniz gibi bir diyetisyen kendisi isterseniz danışıp bı sorun Instagram dan
Adaaa_ MinikAsyam eşim yapıyo arkadaşımız diyetisyen 1 ayda 5 kilo verdi her hafta menüyü değiştiriyor.. İstikrarlı gidiyo normalde bozardı hep spor yapar 1 gün gider bırakırdı:) şimdi tanıdık ya bide ayıp olur diye bırakmıyor..hemde verdikçe mutlu oluyo
zeynepzeze Ezgi dönmez adalan çok tatlı bir diyetisyen. Ben kısa süre yapmıştım diyet. Sonrasında tekrar yemeye başladım bıraktım diyeti. Online görüşme yapıp her şeyi öğreniyor sizinle alakalı. Ona göre de proğram yazıyor