Prensessannemm 2 kızımın iştahı normal , ama ortanca kızım’in çok etkili değil yemek seçiyor aslında dişinin kavuğuna geleni yiyor yani bebeklik ten beri ortanca kızım aynı şekilde gidiyor şuan 5 ,5 yaşında hala aynı herşeyi normal gözüküyor doktora götürmüştüm arı sütü falan da veriyorum kardeşlerini göre göre yiyor sevdiği şeyleri yapın resimli vs vs yiceklerini daha bir aşkla bakar 💐💜