Jytdddtujkm Mama ile beslense de üç ay çok küçük bebiş,sindiremez yazık.doktor en az 5 ay bekler ama üç küçük daha.instagramda,blogda ek gıdaya geçiş kuralları var okuyun lütfen,önce mevsim sebzeleri ile üç gün kuralı ile başlanır,yani tadım yaptırılır,ayına göre tadımlardan sonra çorba vs geçilir o da 7 ay,acele etmeyin.alerji ve gaz riski var sonuçta