Aroske mama konusunda fikrim yok ama 3 aylık bebeğimle 2,5 saat uçak yolculuğu yaptım . Kalkış ve inişte emzirirseniz sorunsuz geçiyor. Genelde uyuyorlar zaten . Ekstra koltuk alabilirseniz daha iyi olur emzirirken ya da eşyalar varken iki koltuk daha rahat oluyor