stnnfbbdbdv biz 6 ay 29 günlüğüz. İlk 180 gün anne sütü ile besledim. (Eğer mama veriyor olsaydım 180 gün mama verirdim) Erken geçmek ileride bir çok soruna neden olabiliyor, yaptığım araştırmalarda olsun, kendi doktorumuz olsun hep bu yöndeydi. 3 gün kuralı uygulatmadı doktorumuz. İlk Patates verdim, ikinci gün havuç, üçüncü gün bal kabağı, dördüncü gün brokoli ve sırası ile tüm sebzeleri. İlk hafta sebzeleri bitirmiş olduk. Bu arada örneğin, ikinci gün havucu bir kaşık sade tattırıp sonra patates havucu ezerek karışık şekilde istediği kadar verdim. Üçüncü gün yeni sebze ardından üçünü karıştırıp verdim gibi.. 2. Hafta meyveler, sebze püreleri, yoğurt. Üçüncü hafta çorbalar, yumurta sarısı, pekmez, peynir, 4. Hafta artık hepsini öğün öğün veriyoruz. 1 ayı geride bıraktık🎉🎉
Kesinlikle zorlamıyorum, bazen 3 kaşık, bazen 7 kaşık bazende 1 kaşık yiyor. Doktorumuz kavga etme ne kadar yerse o kadar dedi saolsun onun izinden gidiyoruz❤️ Bol bol da emziriyorum.
Uzun oldu kusura bakmayın🎉