Serserilikiz Geçen ay esimle sağlık ocağına gittik esime asi kartını verdim sonra dedimki koydun mu çantaya evet dedi dün akşam baktim koymamış bugünde kontrolümüz var sizce sağlık ocağı yeni aşı kartı verir mi
MelekSubasi Serserilikiz Ben hiç götürmüyodum bi sorun olmuyordu hep evde unutuyordum. Bir söyşeyin sağlık ocağına.
Zinnureyn Serserilikiz Sizde aşı kartı olmasa bile zaten orda yapılan aşılar kaydediliyor kardesim☺️🌷 Sorun olucak hicbirsey yok merak etmeyin 💕
Serserilikiz Zinnureyn ne bilim içimde bir korku vardi ya vermezlerse diye çünkü asi kartınınım altında bu kartı ömür boyu saklayınız yazıyordu 😊
Barannm_ Serserilikiz canm sknti ettigin seye bak😃 bende ilk basta bulamamstim asi kartimizi yenisini verdi sistemdede kayitli ustelik
PortakalliKahve Serserilikiz yenisini bilmiyorum ama bende kaybetmiştim ve sistemde kayıtlı olduğu için önemli olmadığını söylemişti hemşire. Kart Sadece bizi bilgilendirmek için varmış
Ates_mami Serserilikiz verirler herhalde. Sağlık ocağında sisteme de kayıt yapıldığı için sorun olmaz. Bizde kaybetmiştik. Sonradan bulduk. Kayıp olduğu dönem özel aşıları vardı. Ben yapmadık demiştim doktorumuz yaptık diye hatırlıyorum demişti. Orda biraz karıştırdık aşı kartı gerekliydi. Buldum sorun ortadan kalktı. Dikkat edin kaybetmeyin çünkü oğlum okula başlarken de aşı kartını istediler.
Serserilikiz Ates_mami ya ben genelde bebegimin kağıtlarını hepsini bir poşete koyarım fakat ogün eşim dedi ben veririm alırım diye koyarım dedi bende o kalabalıkta Tm ama çabuk yerine koy demiştim
unkurabiyesii Serserilikiz aşı kartımız yok hiç de götürmedim yanımda sisteme girince görünüyor zaten önemli bir şey değil onun olup olmaması .