2.5 aylık bebeğim var erkek. Gündüz deli gibi çiş yapan çocuk gece yapmıyor bezi neredeyse kuru alıyorum sabah. Gece çok uyuyor gündüz uyumuyor birer saat uyursa uyuyor yoksa akşam 8 de uyumuş oluyor sabah 6 7 gibi ayakta. Uyumadan önce emiyor 4 saat kdar kesintisiz uyuyor gece yarısından sonra 2 saatte bir emip yatıyor. 1. Ayından sonra kakasını neredeyse haftada bir yaptığı için doyup doymadığından da emin olamıyorum. Memeden sonra genelde sakinleşiyor ağlamıyor sütüm azaldığında bas bas bağırıyor ordan anlıyorum sadece sakinse doyduğunu. Sütümde akşam 7 gibi epey azalıyor mama takviyesi alıyor mecburen. O uyurken de sütüm düzelmis oluyor. Kakası 5. Ayda yada ek gıdayla düzelirmiş. Çişi neden böyle sizce daha iyi anlaşılsın diye uzun yazdım. Bide ev çok sıcak 29 derece doktora gitmeli miyiz 15 günü var aylık kontrolüne.