Merhaba güzel anneler kızım beşinci aynı bitirmek üzere ☺️
Yavaş yavaş sağa sola dönmeye başlıyor
Başı üzeri geri geri gidiyor
ne bulsa ağzına götürüyor
Acayip bi şekilde dişleri kaşınıyor
Ben 2 haftadır yoğurt yedirmeye ve bazı uygun besinleri tattırmaya başladım
Su içiriyorum 2 çay kaşığı
Sesini tanımaya başladığı için çığlık atıyor😃
Gaz sorunumuz çok şükür 2. Ayından beri kalmadı
Uykusuda çok güzel gece bizimle yatıp sabah bizimle uyanıyor gün içerisindede uyuyor☺️
Sizin minnoşlarınız neler yapıyor ne tavsiye edersiniz??